Barga - Reisverslag uit Lucca, Italië van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu Barga - Reisverslag uit Lucca, Italië van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu

Barga

Door: mvd

Blijf op de hoogte en volg Edwin

25 Juni 2014 | Italië, Lucca

Toen we vandaag opstonden regende het zo ontzettend hard, niet normaal meer leek wel of de kraan opengedraaid werd boven. Toch maar besloten om weg te gaan want heel de dag hangen bij het hotel is ook niks. We hadden gisteren al een route op de tomtom uitgestippeld dus wij op pad. Toen we net weg waren ging het weer zo hard regenen dat we geen hand voor ogen zagen. Dus twijfel, twijfel zullen we terug gaan. Toch doorgegaan en gelukkig maar want het werd steeds beter weer. Een hele mooie bergrit gemaakt met een paar stops onderweg om mooie foto's te maken. Als eerste zijn we gestopt bijde ponte di madelene oftewel duivelsbrug. Deze brug met 3 bogen is heel steil en gaat over de rivier de serchio. Hiervandaan verder gereden richting Barga. Dit is een leuk middeleeuws ommuurd dorp. Hierna zijn we weer op het gemak teruggereden en nog een paar keer gestopt. Ook nog een heel mooi uitzicht op pisa op de foto gezet. Nu weer terug in het hotel voor nog een plons in het zwembad. ( nou ja edwin dan he want voor deze koukleun is het toch echt te koud.

Tags: Barga, Lucca