Lucca - Reisverslag uit Lucca, Italië van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu Lucca - Reisverslag uit Lucca, Italië van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu

Lucca

Door: mvd

Blijf op de hoogte en volg Edwin

26 Juni 2014 | Italië, Lucca

En weer geen zon toen we opstonden. De temperatuur is goed maar het is iedere keer bewolkt. Dus hebben we besloten dat we een dagje naar lucca zouden gaan. Dit is een vestingstad. Hier hebben we de dom bekeken. En rondgewandeld. Deze hele stad is 1 groot museum. Het geboortehuis van Puccini staat hier ook.Het ene gebouw is nog ouder en mooier dan het andere. Ook hebben we nog een paleis met tuinen bezocht. Hele mooie pleinen en straatjes zijn er. We hebben een stuk over de muren gelopen. Deze muren zijn 500 jaar oud. Hier vandaan heb je hele mooie uitzichten. Toen we uiteindelijk alles bekeken hadden was het al laat. We zijn toen in lucca blijven eten. Nu zijn we weer terug in het hotel voor een afzakkertje. En duimen dat het morgen warm is en de zon schijnt zodat we een relaxdag kunnen houden bij het zwembad.

• 26 Juni 2014 - 22:14

Trees/ma:

hoi ,ja zou wel zo leuk zijn als jullie wat beter weer krijgen, en dan inderdaad dat zwembad in kunnen.

die trip van gisteren en van vandaag klinkt goed, maar lijkt mij erg vermoeiend.

luitjes, fijn weekend en ik lees het wel weer,wat er allemaal gebeurt .

groetjes vanuit hoogvliet.

• 26 Juni 2014 - 22:20

Manda:

Wij hebben daar ook een dag rondgelopen. Wat een heerlijk sfeertje hangt daar. Jammer voor jullie dat het weer niet echt meezit. Veel plezier

• 27 Juni 2014 - 07:07

Joop:

Een van de problemen van Toscane. Het is er prachtig en (soms) mooi groen dus veel regen.
    Veel plezier verder