de eerste dagen. ... bijna op de helft - Reisverslag uit Koutouloufárion, Griekenland van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu de eerste dagen. ... bijna op de helft - Reisverslag uit Koutouloufárion, Griekenland van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu

de eerste dagen. ... bijna op de helft

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

10 Juli 2016 | Griekenland, Koutouloufárion

Zo, de eerste dagen zitten er weer op. Gelukkig hebben er bij t zwembad redelijk wifi. Is het niet van ons dan van de buren (waar wij ook moeten ontbijten). Dus ff een verslagje.

De vliegdag was, zoals altijd, vermoeiend dus de volgende dag lekker rustig ontbijten, het hostess praatje (bablabla) maar weer eens bijgewoond en daarna de rest van de dag bij t zwembad.
De dag erna zijn wel met de auto voorbij Malia naar een rustig strandje....
blijkt van een hotel te zijn, wij net gedaan of wij daar hoorde en redelijk dagje gehad (rode vlag vanwege ruwe zee in die baai en veel stenen).
Smiddags op terug we naar paleis van Malia gereden, helaas al om 15.00 dicht dus van de week een nieuwe poging.

gisteren met de auto op stap de bergen in naar de Lassithi hoogvlakte.
Super mooie uitzichten, mooie passen, haarspeldbochten, leuke slaap dorpjes en prachtig weer. Op de terugweg nog onverwachts een klein klooster bezocht.
was een hele mooie rit en op tijd weer terug voor Nog een plons in t zwembad.
Savonds wederom bij een ander restaurant gegeten (de recensies van tripadvisor zijn niet gelogen) restaurant "Atrium" heeft heerlijk voedsel en super desserts! ! En je zit lekker rustig in de achtertuin.

Vandaag heerlijk relaxdag aan t (bijna privé! !) Zwembad. Want een heerlijk rustig, en blijkbaar niet volgeboekt, mooi echt Kretens complex.

Morgen de bergen weer over naar de zuidkant, maar daarover lat te t meer.

Alvast Kalispera en tot het volgende verslag.

Groeten uit een fijn Kretens.

Edwin, Esther & Marijn

• 10 Juli 2016 - 20:04

Ma Van Dorpvantiel:

Leuk dat jullie het naar je zin hebben..weer mooie dingen gezien...fijne vacantie nog. Gr ma.