1e dag(reisdag) - Reisverslag uit Lucca, Italië van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu 1e dag(reisdag) - Reisverslag uit Lucca, Italië van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu

1e dag(reisdag)

Door: EvD

Blijf op de hoogte en volg Edwin

24 Juni 2014 | Italië, Lucca

Vanochtend, op t gemak ontbeten, daarna met de koffers en al met de transfer shuttle bus naar t vliegvekd zelf. Daar de gebruikelijke dingen, douane, luchtjes kopen, bakkie doen bij Starbucks (ja!ook lekker thee ;-p ).
En dan naar de gate op t gemak..... mmm 35 min. Vertraging.... ivm stakingen in Frankrijk. Uiteindelijk boarden en wegwezen, al 20min ingelopen van d achtestand zegt de piloot...jammer dat je dan in Pisa weer 10 min moeten wachten.. dus rondje vliegen ;-).
Met de shuttlebus naar d auto verhuur, auto ophalen...(zoasl gebruikelijk duurt dat ff.. ). Auto zoeken en inspecteren, tomtom aan en op naar t hotel. Klein hakf uurtje rijden, prima, int dorpje staan d borden al naarv t hotel dus domdom eigenlijk niet meer nodig , zelfs beter zonder! T laatste stukje.
mooi gelegen inderdaad, niet vol, dus we mogen kamer kiezen ;-). MET bad natuurlijk haha. Mooi grote kamer, inderdaad de hele villa in oude stijl!.... dus trappen en kruip door om bij d kamer te komen. Uitpakkene en ff rondje lopen voor waar wat is. En op t terras wachten op bediening....?
Oh, oeps keuekn gaat pas om 19.30 open haha, vandaar wij de enige zijn ;-).
Maar och, met uitzicht op t dorp en de volgende bergrug... vervelend ;-). Zeg ik tegen Monica moet je horen....ik hoor niks zegt ze.... nee precies! Haha heerlijk!, wat n rust! En daarna in die ambiance dineren, heerlijk!.
bijna romantisch haha ;-).
nou f uitzoeken wat morgen te doen, want we zien de(regen) wolk voor vannacht&morgen al blijven hangen aan de overkant op de berg.... maar intussen heerlijk opt terras...
nou tot de volgende x

gr. M & E.

• 25 Juni 2014 - 10:33

Trees/ma:

hallo, mene, fijn dat jullie goed aangekomen zijn!!
    en edwin ,ik zou zeggen leef je uit in dat romantische gedoe!!!, hebze wel verdiend!!!
    HAHAHA. gr en tot de volgende x.

Tags: Lucca, Italië