de klokt tikt af... - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu de klokt tikt af... - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu

de klokt tikt af...

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

14 Juni 2012 | Nederland, Spijkenisse

nog 2 dagen

Edwin:
vanochtend naar huisarts geweest.
ik mag voorzichtig n duikje proberen, maar niet raar op kijken als het niet gaat... (aan beide oren klein scheurtje in het kleine trommelvlies - 'pars flaccida').
gelukkig hebben we n auto, mooi weer, 'n zwembad en 'n eiland met genoeg te zien, dus mocht het zo zijn...
vanmiddag nog ff naar tandarts en dan hebben we alles weer gehad ;-)

Monica:
nog 1 dagje werken en dan vanaf zat. eindelijk ook vakantie (om te strijken, schoonmaken, in pakken, ... ;-) )

onze fijne buurtjes voeren de guppies (en indien nodig? vijver/tuin):thnx!!.
Vogel gaat morgen weer lekker naar de kids (vinden ze geweldig!), nog n paar kleine boodschapjes doen en dan zijn we er bijna helemaal klaar voor.

vorige week gelukkig nieuwe tickets gehad met aangepaste vluchttijd van terugreis : nu helemaal geen tussenstop meer !! joepie! in èèn x terug naar NL.

we zijn er beide wel aan toe!.

tot vanuit Madeira - Canico de Baixo
(Hotel Four View Oasis)

gr. M&E

• 14 Juni 2012 - 17:39

Joop:

weet je zeker dat het je trommelvlies is en niet je huig? Misschien second opinie. Desondanks veel plezier

• 16 Juni 2012 - 08:38

MA:

Goedemorgen , en bijnaklaar met alls voor morgen?. Ik wens jullie een goeievlucht, en veel plezier op dat mooie eiland madeira. groetjes van jeMA.