2e deel van 1e week - Reisverslag uit Caniço, Portugal van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu 2e deel van 1e week - Reisverslag uit Caniço, Portugal van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu

2e deel van 1e week

Door: Edwin & Monica

Blijf op de hoogte en volg Edwin

22 Juni 2012 | Portugal, Caniço

Vandaag eindelijk de zon !!!!
(eigenlijk gisteravond tijdens diner).
werd tijd!, na 3 dagen regen!! brr.
Dinsdag wezen duiken (1x om m´n oren te testen) en dat ging goed.
Gisteren toch op stap geweest met de jas/ponchos aan.
Het was daardoor helaas n beetje mistroostig en daardoor hebbben we het wat sneller gedaan dan dat we dat normaal zouden doen.
we zijn o.a. naar Santa Cruz, Machico, Canical, Ponta do Lourenco (einde van het eiland!) geweest.
Kerken en plaatsen bekeken.
Ook zijn we naar het walvisvaart-museum geweest: viel dat ff tegen !!. veel te duur voor wat filmpjes! en niet eens een van de originele boten bewaard!, terwijl men pas in 1981 is gestopt met jagen!.
Daarna toch maar n stukje door de bergen naar Camacha voor het rietvlechtwerk en natuurlijk weer het mooie uitzicht vanaf de berg, toen het eindelijk was opgeklaard.

vandaag 2x wezen duiken op een site vlakbij het hotel.
laatste duik een op een met gids, perfect! mooie 65min. duik !!
veel (vooral baby) vis! octopus, murenes, etc. !
oren geen probleem! dus volgende week met de boot naar het nationaal park!.
Duikschool is een dependance bij het hotel van een grote duikschool uit Santa Cruz, zwembadtrap af en je bent er, ideaal!!.

morgen weer op stap naar de tuinen en andere bergtop op.
zondag rustdagje zwembad en dan maandag weer op stap.

Zo dat was t weer even :-)).
we zullen proberen er wat fotos bij te zetten.
Helaas!,net geprobeerd, maar dat gaat niet de pc is te ver afgeschermd. dus dat word pas als we thuis zijn, voorlopig dus alleen tekst ;-)).

gr. M&E.

• 23 Juni 2012 - 14:02

Caroline:

he wat balen nou dat niet echt mooi weer is zeg. ga voor jullie duimen. geniet er van he.
    liefs

• 28 Juni 2012 - 12:12

Ma:

Hallo , ik heb net jullie kaart binnen, mooi eiland zo hoor . Het zit er al weer bijna op voor jullie he. Is het nu nog steeds mooi weer daar?. Hier is het stikbenauwd en bewolkt.
    Nog veel fun verder en tot horens,/ of smsen.?
    Gr, MA.