1e duikdag ! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu 1e duikdag ! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Edwin Dorp - WaarBenJij.nu

1e duikdag !

Door: MenE

Blijf op de hoogte en volg Edwin

31 Mei 2011 | Griekenland, Athene

vandaag(20-06-2011) zijn we (Monica is ook mee geweest als passagier) wezen duiken vanaf de boot van 'Dive 2 Gether', welke overigens niet supergroot is , maar voldoende voor max. 8 duikers. de duiken waren net buiten de baai aan beide kanten.

1e duik was mooi.
zoals alle middelandse zee duiken, namelijk helder water veel klein wier op de rotsen de witte oorsschelpjes, weinig vis maar enkele apparte dingen.
in dit geval verschillende heremietkreeftjes, veersterren, zeesterren,rood en paars achtig koraal op de rotsen zeker in de "grot" enz.

de 2e duik was iets mooier.
Deze was ongeveer hetzelfde maar dan hebben we nog een mooie grote naaktslak, grote en kleine schorpioenvissen en een octopus gezien!.

op naar de volgende dagen.

nou dit was het weer even.

P.s.:
later proberen we weer wat foto's erbij te plaatsen, maar dat gaat moeilijk omdat ze meer dan 4mb zijn en dan gaat het niet.

• 20 Juni 2011 - 19:32

Ma:

mooi hoor deze foto,s , en had monica het ook leuk op de boot?.
    Wel zo leuk om dit zo te volgen , maar zou wel zo leuk zijn als anderen ook eens reageren op jullie verslag.!
    gr , ma.

• 20 Juni 2011 - 19:57

Alexander:

hoe lang waren je duiken?
    foto's zijn mooi helder man!
    van duik een direct naar duik twee of eerst terug naar de kant?
    hoe zijn je buddies?

• 21 Juni 2011 - 15:01

Edwin:

Hoi,

ja dank zij ander niet duikende vrouwen, maar vereder was het een keer en niet nog een keer voor Monica.
    't is een klein wiebelbootje !!.

Nee, in rustiger water voor anker en dan na 2e duik terug.
    ja zicht was goed ! oren kost moeite maar wel goed ! gelukig!
    Buddies goed, enkele D en NL.
    de meeste wat rustiger types, de betere duikers dus.

Adios.

• 21 Juni 2011 - 15:04

Edwin:

18:03 uur
    ik probeer vandaag of morgen nog wat foto's van het dorp en het hotel te plaatsen.

dit hoel lijkt wel de beste keus !! als je het vergelijkt met alle ander hotels die we gezien hebben !!.
    (klein, achenebbis, geen zwembad of 3 km uit het dorp.)

• 21 Juni 2011 - 17:18

Jan Paauwe:

Mooie foto's. Toch nog gelukt om te deuken. Geen last meer van je oren?
    Prima verhaal, ziet er allemaal goed uit. Even lekker uitrusten en alles vergeten.
    Groeten, ook aan Monica.

• 23 Juni 2011 - 14:19

H & W:

Hoi Monica en Edwin

Leuk wat van jullie belevenissen mee te maken.

Wij hopen dat de komende dagen ook naar jullie zin verlopen.

Aan het weer zal het denk ik niet liggen.

groeten van h & w